Wachttijden

Let op: Er zijn twee verschillende soorten wachttijden. De Aanmeldwachttijd is het aantal weken tussen het maken van de eerste afspraak en de datum van deze afspraak (de intake). De Behandelwachttijd is het aantal weken tussen de datum van de intake en de start van de behandeling.

Voor deze zorgaanbieder zijn de wachttijden onbekend.
Bron: NZA

Cliëntervaringen

De zorgaanbieder heeft deze gegevens niet aangeleverd.

De gang van zaken in de praktijk (Kwaliteitsstatuut)

Alle zorgaanbieders in de ggz hebben een ‘kwaliteitsstatuut’. In het kwaliteitsstatuut beschrijft een aanbieder onder meer met welke klachten je terecht kunt en hoe het zorgtraject is geregeld. Je kunt het hele kwaliteitsstatuut vinden op de website van de aanbieder, of er naar vragen als je er bent. Hieronder kun je lezen hoe een aantal zaken bij de aanbieder is geregeld.

Zorgaanbod

Wat is de algemene werkwijze in de praktijk?

Als Klinisch Psycholoog en Psychotherapeut werk ik met volwassenen binnen de Basis en de Gespecialiseerde GGZ . Ik bied psychotherapie voor verschillende problematieken (o.a. angst, depressie, persoonlijkheidsproblematiek). Mijn doelgroep bestaat voornamelijk uit anderstaligen (Spaans-, Catalaans- en Engelstaligen) die vaak moeilijk ergens anders hulp in Nederland kunnen vinden. Het gaat regelmatig om en brede scala aan problematieken, vaak langdurig en complex van aard, met migratie als co-morbide factor. Ik houd van een persoonlijke benadering en een op maat gemaakt plan. Kort wanneer mogelijk, lang als het nodig is. Met als basis mijn psychodynamisch achtergrond maak ik daarnaast ook gebruik van andere technieken zoals cognitief gedragstherapie, systeemtherapie of EMDR. Voor specifieke onderdelen betrek ik -indien wenselijk – medebehandelaars of e-health modules. Die stuur ik rechtstreeks naar de cl. via het portal geïntegreerd in mijn EPD (Embloom).

Met welke klachten kun je terecht?

Onbekend

Aanmelding en intake

Hoe verloopt de aanmelding en intake?

1- Aanmelding/ screening (telefonisch of elektronisch) behandeld door E. Salzberg. De aanmelding wordt pas in behandeling genomen zodra de verwijsbrief in bezit is. De ROM meting is voor de intake gesprek naar client gestuurd.2 -Intake: Bij het eerste gesprek, bespreek ik de situatie met de client en worden de wensen over de behandeling kenbaar gemaakt (hulpvraag). Ik informeer client over de dossiervoering en de screening (ROM) en zorgvraagtypering wordt besproken. 3-Er wordt in overleg met de client, een behandelplan opgesteld.Direct na de intake kan de behandeling beginnen, indien deze geïndiceerd is. Met toestemming van client, wordt de huisarts of verwijzer op de hoogte gesteld van het advies en de keuze.4 - Indien toch blijkt dat de problematiek niet passend bij de praktijk wordt client terug verwezen naar de huisarts voor meer passende hulp.

Behandelproces

Hoe wordt de voortgang van de behandeling gevolgd?

Rom metingen worden in mijn praktijk gebruikt en besproken met de patiënt. De Rom vragenlijst en eventuele andere vragenlijsten worden aan het begin en aan het eind van de behandeling afgenomen.Wij bespreken het behandelplan en wij evalueren regelmatig de geboekte voortgang van de behandeling.

Hoe wordt de behandeling geëvalueerd?

De voortgang van de therapie wordt regelmatig geëvalueerd, iedere sessie vindt een reflectiemoment plaats. In iedere geval elke 4 maanden bij langdurig behandelingen en elke 2 maanden in het geval van kortdurende trajecten (BGGZ) wordt een evaluatiegesprek ingepland.

Hoe wordt de tevredenheid van cliënten gemeten?

De tevredenheid van cliënten wordt gemeten halverwege en aan het einde van de behandeling middels een vragenlijst CQI-GGZ-VZ-AMB, dit naast de evaluatiemomenten met de regiebehandelaar. Ik neem de tijd tijdens de laatste sessie om deze feedback persoonlijk te bespreken.

Hoe is de communicatie met de cliënt georganiseerd?

Mondeling tijdens de gesprekken nemen wij het intake verslag en behandelplan samen door. Indien gewenst zorg ik voor schriftelijke vastlegging voor de cliënt . Naasten nodig ik zo nodig uit, na toestemming van de cliënt.

Na de behandeling

Worden de resultaten en vervolg besproken?

Ja

Jouw gegevens en privacy

Wordt er toestemming gevraagd om gegevens te delen met professionals die niet bij de behandeling betrokken zijn?

Ja

Vergoedingen

Selecteer een basisverzekering om informatie te zien over vergoedingen bij deze zorgaanbieder.
Selecteer je verzekeraar
Selecteer je basispakket

Behandelaars

Naam
Beroep
Geslacht
T dumaij
gz-psycholoog
Vrouw
E salzberg
klinisch psycholoog
Vrouw
A VAN DE burgt
gz-psycholoog
Vrouw